Reyhan şerbetiyle ilgili şöyle bir şey hatırlıyorum. Reyhan rahimde kasılma yapıyormuş. Normal zamanda bile çok fazla tüketilmemesi gerektiğini biliyorum. Ama yine araştırmak gerek. Karadut özü alıp onu iç. Çok güzel gidiyor 😁 hem kan yapıyor hem bebeği de besliyor. Onu bir araştır istersen. Ben doktoruma sordum. Oo çok iyi yapiyorsun dedi. Çok faydalı bir şey