babycom456 Kızlar dün gittiğiim doktor kalp atısını duyamadı 6+2 dedi bugun gittiğim doktor 6+5 dedi nasıl oluyo böyle acaba
CayGetireyimMi babycom456 cihazlar farklılık gösteriyor. Hatta benim Dr um iki dakika sonra tekrar ölçüm yapayım farklı çıkar demisti.
Happy20 babycom456 kalp atışını 8 haftaya kadar duymayabilirsin bu korkulucak bir durum değil ekstra sıkıntılar yoksa ve ultrason da 1 gün 2 gün sıkıntı olmaz diye biliyorum
nurr0101 babycom456 Ben hem devlette hem özelde kontrollere gidiyorum. Devlette 1 hafta önden gidiyor hep 🤣 Ozelde günü gününe gidiyor
Cge_14 babycom456 her ultrasonda gün fazla ya da az çıktığı oluyor bende 6+2 deyim kalp atımını duymak için gideceğim ama biraz zaman geçsin diye bekliyorum bu ikinci gebeliğim. Birinci de kalp atımı için bu haftalarda gittiğimde duymamamıştı alttan muayene etmek zorunda kalmıştı. O anı tekrar yaşamak istemediğim için 7. Haftayı da görmeyi bekliyorum. Siz de acele etmeyin kanama bir durum yoksa 8.haftaya kadar bekleyin
babycom456 Happy20 normalde 7+3 olmam lazımdı gittim kalp atısı duymadı doktor ultrasonda 6+2 cıktı haftaya tekrar gel duymazsak kürtaj dedi , normalde bebeğin hemen gözğkmesi lazım dedı cok kenarda kalmıs zor gördü , sizce haftaya duyabilir myiim
babycom456 Cge_14 ben 7+3 diye hesaplamıstım 6+2 coktı doktorda gec döllenme olabilir dedi bebeği cok net göremedı beklediğim bi görüntü değildi flan dedi icime kurt dustu
Htc6138 babycom456 kendi hesaplarıma göre 6+2 yim ilk defa yarın gideceğim doktora bakalım ne olacak bende çok endişeliyim
Ao526- babycom456 Bulunduğu pozisyona göre ölçtüğü için anlık değişimler olabiliyormuş öyle demişti doktorum