Duygu SevgiSungur 35+2 haftadayım üç aydır kullanıyorum gynferon. Afedersin dışkı rengi değişti yan etkilerinde normal olarak görünüyo doktorumda aynı şeyi söyledi
ZhrHkn SevgiSungur canım bı yan etkisi yok ama ilk kullanmaya başladığında ayıptır söylemesi büyük dışkı çok koyu geliyor siyaha yakın o yüzden korkmadan kullanabilirsin hem çok faydalı bebek içinde senin icinde
semabrcn kilo aldırıyo ben çok üşürdüm şuan kışın tişörtten fazlasını giyemiyorum kansızlık vardı hamilelik öncesi şuanda fazla kanlandım galiba 😂
SevgiSungur semabrcn benimde sabahları kahvaltı hazırlayınca kadar çok çabuk başım dönüyordu nefes darlığı da yaşadım elim ayağım güçsüzleştiği gün olmuştu bunları söyleyince kan ilacı vericem dedi bakalım bende neler olucak ama inşallah iştah açıyordur 🤣
DenizBier Hiç ilaç kullanmayan var mı doktorum herhangi bir vitamin ve kan hapı vermedi değerlerime göre 17haftalığız şuan 🤔
Birolsla DenizBier kan değerleriniz bakılıyor sonrasında gerek varsa demir ve magnezyum ilacı veriliyor bana 22+4 de verildi bunlar
Mercan92 Beni çok fazla terletiyor normalde üşüyen biriydim ama simdi terden gece kalkıp ustumu değiştirmek zorunda kalıyorum bu hafta doktoruma sorucam her gece oluyor çünkü
Gullac35 Gynoferon iciyorum. Cok memnunum ilactan. Diski rengi siyah oluyo ve tabi zaman zaman kabizlik yasatiyo.
Dmtozcy38 Gyno feron bende kullaniyorumm ama benim ebe bi ablam bana hergun sabah ac karnina pekmeze mandalina.. portakal.. arada da limon sıkıp hergun ic dedi..bende uyguladim ve bebegimde kilo aliyor bu sayede gecen gittigimde kanin yukselmis dedi