Tubag1 Kızlar ilk dozumu eczaneden satın alarak yaptırmıştım . 2. Dozumu olmam gerekiyor eczane birsürü gebe bekliyor ama şuan ecza depolarında da yok hepsi deprem bölgesine gönderilmiş dedi. Sizler nasıl temin ettiniz ? 2. Dozu vurulmasak sıkıntı olur mu ???
adenimm_ Tubag1 sağlık ocağın arar canım ona sor istersen onlarda bulunuyor ben 2. Dozumu cuma günü vurduracağım
abilgen Tubag1 ben doktoruma sordune, mecbur değil istersen vurun dedi. Tek doz yeterli dedi, tek doz seni korur doğum yapınca bebeğini koruyacak olan o dozu zaten sen üreteceksin dedi.
Tgcgndgdu Bende kaç aydır ikinciyi vurdurmak için bekliyordum. Sağlık ocağına igne gelir gelmez vuruldum canim. Sağlık ocagiyla bir görüş istersen.
Tgcgndgdu Tubag1 Yani mutlaka ellerine gelir beklemede kalın. Birde tek tetanozla bile doğum yapanlar varmiş. Bende vurulamasaydin mecbur bir taneyle doğum yapicaktim
tubaoz18 bebislerhakkinda bu aşı eskiden hanımlar tarlada zor şartlarda vs. Doğum yaptıkları için önlem amaçlı fakat şuan hastanede herşey steril..ayrıca şöyle dedi sağlık bakanlığının koymuş olduğu bi prosedür biz bişey diyemiyoruz gibisinden konuştu
zeynepgokhan34 Tubag1 ben de ikinci dozu yaptırmadım. Yaptırmama sebebim aşıların deprem bölgesine gönderilmesi değil aşılarda bir sıkıntı olduğunu bir çok yerden doktorum dahil duymuş olmam. Zaten tek doz da yeterliymiş. Doktorum da yaptırmamamı söyledi. Zaten henüz Türkiye ye yeni yeni gelen ve asıl önemli olan üçlü bir aşı var. O da tetanoz boğmaca ve difteri aşısı. Bu devirde asıl tehlikeli olan boğmaca imiş… Istanbuldan selamlar sevgiler
Tubag1 zeynepgokhan34 çok teşekkür ederim henüz doktorumla konuşmadım pazartesi kontrol günüm o zaman söylücem zaten hiçbir yerde yok deniliyor bende yaptıramıcak gibiyim umarım dediğiniz gibi tek doz yeterlidir