Melek__55 bence çok t çizgisinin koyuluğuna takılmayın. Kendi vücudunuzdaki değişimlere odaklanın ve iki günde bir ilişki olarak mutlaka değerlendirin. Ben normalde üç ay yaptım bu testleri. İlk ilk ay yumurtlamamı gayet iyi gösterdi ama hamile kalamadım 3.ayda yine yaptım test ama hiç yumurtlama göstermedi hep c çok koyu t silikti. Allah Allah dedim acaba yumurtlama olmadı mı bu ay, biz yine de ilişki olarak değerlendirirdik ben o ay hamile kaldım.