miarslan-1 ilk doğumum epiduraldi. Belimden 6 tane iğneyle ancak uyuştum 🤦🏻♀️ bulantı baş ağrısı kusma olabilir doğum sırasında dediler ama hiçbirisi olmadı çok şükür. Sonrasında 6 ay kadar dizlerimi kıvırıp namaz kılamadım bayılacak gibi oluyordum dizlerimdeki histen dolayı. Sonrasında o his de kalmadı çok şükür