Ezgikrkl Biz 36+5 olduk 2 gündür sancılarım oluyor aşağıdan kafasını ittiriyor arada 38de doğacakmış gibi bir his var içimde sizler nasılsınız durumlarınız nasıl ❣️
Fatosaydin Ezgikrkl bizde 36 +3 ağrılar olmasa iyiz ama ağrılar başladı aynen bizdede suanlik doğum beklemedeyiz sıkıntı yok
68selda06 Ezgikrkl 36+4 bende durumlar iyi bugün nst ye falan bağladılar bebek dönmemiş henüz hersey yolunda gidiyormus
Ozlemiskndr Ezgikrkl 38+1 bugün ayaktayken hep kasıklatımda hissetmeye başladım geçen hafta kanalda değildi girdi sanki 🙈
Hulyakkus Ezgikrkl 37+2 suyum geldi 11 gibi hastaneye geldim suni sancı veriyorlar bekliyorum 😅 3cm açılma var suni sancı etki etmedi pek
melike098 Ezgikrkl sikayetlerin nasıl canım bende kanala girdi mi diye merak ediyorum kasığıma hatta arada makatima baskı yapiyor girmis olabilir mi sende belirtiler neler
68selda06 Ezgikrkl sağ salim gelsinde hayırlısı olsun canım bugün hastanede kadının biri 40+3 olmus hala tık yok sanci falan da yokmuş
Ezgikrkl 68selda06 Kişiden kişiye değişiyor eşimin akrabası kızlarını hep 42ci haftalarda doğurmuş mesela
melike098 Ezgikrkl bende baskı hissediyorum kasıklarimda sürekli tuvalete gidiyorum belimde agri var bugun yarin kontrol var bakalim kanalda mı sorucam doktora bi an once dogsa 18gun kaldı çok ağırlaştım artik
Ezgikrkl melike098 Bende sık sık tuvalete çıkıyorum 2 gündür de ağrı giriyor bacaklarıma kadar akıntım çoğaldı gün geçtikçe ağrıların sayısı da artıyor öyle tetikte bekliyoruz bence sizinki de girmiştir kanala
melike098 Ezgikrkl 32.haftadan beri dönmüş ama gecen hafta gittigimde kontrole kanala girmis falan demedi yarın bi sorayım bakalım sizin devlet mi özel hastane
sumblogg Ezgikrkl 37+0 olduk 🐣 cuma günü çatı muayenem var,2-3 haftadır bebek pozisyonda kanala girdimi merak ediyorum🫠 yalancı sancılarım var ve baskı çok hissediyorum. Sümüksü akıntı başladı 2-3 gündür 🤷🏽♀️
Ezgikrkl sumblogg Hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❣️ o akıntılar bende de çoğaldı benimkinin kanala girdiği ultrasondan belli oldu
sumblogg Ezgikrkl inşallah hepimiz sağlıkla hayırlısıyla kavuşuruz minnaklara 💖 geçen cuma gittiğimde daha girmemişti, eve geldikten sonra oldu zaten akıntılarım 😅 gün yaklaştıkça değişik duygular sarıyor 🫣