myangelson Ya doktorum tabiiki 2 sene beklemekte yarar var demişti, ama kesin şöyle sıkıntı olacak vs demedi hiçbir zaman, birlikte yaşayıp görücez modundaydı. Benim yaşadığım tek sıkıntı bugünün haricinde, karnımda ilk gebeliğime göre daha fazla ağrı hissediyorum, doktorum “karın kasları rahimin hızına yetişemez, rahim toparlanır hemen ama karın kasları henüz toparlanamamışken yeniden hamile kaldın bebeği tutmak için ekstra çaba harcıyor bunu da sen hissediyorsun” demişti 🤷🏼♀️ onun haricinde ekstra bir şey yaşamadım