Esranurasya06 25+2 haftalık hamileyim şeker yükleme testi yaptırcam yaptıranlar varsa içeriğini anlatabilir mi ne kadar aç kalıyoruz???
Papatyanaz Esranurasya06 ben biraz önce yaptırdım öglene kadar bsy yemiyosun sabah aç karnına kanla idrar veriyosun içeceği ictikten 1 saat sonra 2 kere daha kan veriyosun bu kadar cnm
femme Esranurasya06 sabah aç karnına hiç bisi bir yudum su içmeden gidip kan veriyorsunuz . Sonra şekerli bi gazoz şu gibi bisi veriyorlar onu içtikten bir saat sonra tekrar kan veriyorsunuz . Sonuçlara göre doktor yorumluyor Insallajh güzel sonuclariniz olur 🌸
bitterciko Esranurasya06 aç karnına kan veriyorsunuz içeceği içiyorsunuz 1 saat sonra tekrar veriyorsunuz bekleyip 1 saat sonra tekrar veriyorsunuz yani 1aç 2 içecekle
bitterciko Esranurasya06 yok ama o 2. Kana kadar aç kalıyorsunuz zaten tahlil sonucu öğleden sonraya kalır her türlü
sb0408 Bende bugün yaptırdım, gebelik şekeri çıktı çok üzüldüm.. Diyet verdi 1 hafta onu uygulayıp tekrar gidicem eğer diyetle olmuyosa insilüne başlıcakmışız.. Ve klasik diyet listesi yani hiç yapamam ama mecburum yapmayada.. çok canım sıkıldı
sb0408 Esranurasya06 sadece detaylıda suyumun fazla olduğunu söylemişlerdi , şeker çıkabilir demişlerdi.. başkada bir belirti yoktu şükür bebeğimin gelişimide haftasına göre iyi