umena
Henüz gebe değilim , ama bebek ürünlerine , bebeklerle ilgili herşey çok merakım var sürekli araştırırım.
Anaokuluna gidiyordum annem kardeşimi bana bırakıyordu çay toplamaya vs gidiyordu henüz daha aylıktı kardeşim , ikinci kardeşim ben 12 yaşındayken dünyaya geldi ve yine ben ilgilendim
Sanırım bunlardan kaynaklı olarak bebeklere deliriyorum bebekle ilgili herşeye ayrı zaafım var
Mağazaya girer bakar incelerim , kitaplar okurum bana hep çevrem sen asla zorlanmazsın vs diyor.
Yaşamadan bilemeyiz tabiki ama çok araştırır ve okurum.
Uygulamayıda o şekilde keşfettim indirdim blog kısımda yazanları okuyordum günlük takip ediyordum.
Sonra form nedir acaba falan dedim girdim baktım o şekilde oldu şaşırdım aaa böyle bir şeyde mi varmış diye 🙈
Burada tecrübeli annelerden de daha çok bilgi ediniyorum , nacizane fikrimi beyan ediyorum.
Kendimi ve eşimi anneliğe babalığa hazırlıyorum bilmediğimiz , eksik kaldığımız herşeyi öğreniyoruz
3 yıllık evliyim yaza inşallah bebiş istiyoruz ❣️