gzdegk Kızlar gebelikte güneş kremi önerileriniz nelerdir benim cildim karma lekelenmye meyilli bir yapım var siz neler kullanıyorsunuz?
Nazlimom gzdegk hamileyken la roshe posay kullandım doğum yapalı 1 sene oldu halada kullanıyorum cok memnunum . Solante de kullandım ama yüzde beyazlık bırakıor hiç beğenmedim
gzdegk Nazlimom Solante bende kullandım bende beyazlık yapmasını beğenmemiştim la roche hiç kullanmadım teşekkür ederim.
Dguzun Kızlar benim cildim de lekeye çok meyilli,gittiğim eczanedeki çalışanın önerdiği üründen memnun kalmadım yüzümde aşırı beyazlık bıraktı,önerilerinizi takip edicem 👀