Herseyguzelolsun7 22 haftalık hamileyim, önerilere göre araştırıp philips avent ultra soft aldım hem 0-6 ay hem 6-12 ay.
Senayl34 SNMK direk wee baby aldı eşim bunu tutuyor çoğu diye tutmazsa eğer direk markalara. Bakicam ama şimdiden akıp stoklamak mantıksız ya hiçbirini tutmazsa 😅
Zll90 SNMK tabiki zorlanıyorumm meme istiyor , bebek arabasında birazcık duruyor sonra başlıyor ağlamaya , vermeye çalışıyorum ama olmucak heralde