Burdan başka kimseye yazamadıgım ve söyliyemediğim bir derdimi anlatmaya geldim.😢
32 yasındayim 5 yasinda bir oglum var ve 10+3 hamileyim.Oglumdan once bi hamilelik yasadim ve 8 haftalikken kalbi durdu kurtajla alindi.yani bu 3. Hamileligim.
Sorunum şu kii;
Benim gögüslerim çok çok kücük. Yani tabiri caizse 11-12 yasindaki bir kiz cocugununki gibi 😢 ilk gebeligimde hamile kalir kalmaz goguslerim hassaslasti buyudu ve bebegimi kaybedince tekrar söndü. İkinci gebeligimde yani oglumda bir gram ne buyudu nede hassasiyet olustu. Okadar kucuktü ki bebegimi emziremedim . Gogsum bebegin agzina rahat girmedigi icin ciglik cigliga agliyodu. Her gelende ( hemsireler dahil) gogsun yokki bebek tutsun diyorlardi😢 bu durum beni cok uzuyor ve piskolojikmen cok yipratiyor. Simdi tekrar hamileyim ve yine goguslerimde bir gram buyume ve hassasiyet yok. İlk gebeligimde niye buyudude bu iki gebeligimde buyumedi anlamiyorum. Onun cinsiyetimi farkliydi acaba bilemiyorum.simdi yine dogum yapacam yine bebegimi emziremiyecem yine o acikli bakislara ve sozlere maruz kalacam yine ayni utanci ve piskolojiyi yasiyacam diye cok cok uzgunum. Ne yapsam bi care bulamiyorum bu duruma. Buraya yazip icimi dokmek istedim .bi umut belki birinin bi fikri olur bi yardimi dokunur diyede yorumlarinizi bekliyecem 😢 bu arada goguslerimin kucuklugunu genetige baglayabilirsiniz ama degil.annemin gogusleri gayet iri 4 cocuk emzirmis. Kiz kardesim benden 10 yas kucuk ama gogusleri benimkinin 10 kati buyuk. Neden ben boyleyim lutfen yardim edin 😭