Muczm33 edelim canım bende evhamlıyım ama pozitif olmaya çalışıyorum. Benim ilk gebeliğim bu daha öncee 1 tane olumsuz tüp bebek transferim vardı. 2.de tuttu çok şükür. Ben transferin 3. Güne işe başladım hala da çalışıyorum. Öğretmenim işim ağır değil çok şükür. Okulda da dikkat ediyorum. Evde ilk 3 ay eşim yaptı bütün işi yemeği ben okuldan gelince dinleniyordum. 13 haftalık olunca ev işine başladım ama yormuyorum kendimi. Hafta da iki gün evi süpürüyorum falan öyle. Yemeğimi yapıyorum. Ağrım benim de oluyor. Bel ağrısı özellikle. Normal diyor çoğu kişi. Bu şekilde ilerliyor benim canım