Merhaba herkese, ne zamandır merak ettiğim bir konu. Anakucağı gerekli mi sizce? Ortopedik olarak sakıncası var mıdır? Yoksa faydaları nelerdir? Gerekli veya kullanıyorsanız memnun kaldığınız ürünler hangileriydi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim :)