Sewo canm bende yasadm 7 haftalıkken iğne ilaç falan kullandm ve sürekli yatıp istirahat ettim 12 haftada geçti çok şükür bende yaptryrdm kan sulandırıcı iğne yaptryrdm ama kanamam olunca drm bırakmamı söyledi kanamayı arttirabilme ihtimalinden dolayı