
Bu şekilde görsel eklemek istemezdim belki buraya atana kadar doktora git diye eleştiri yapanlar olabilir fakat dün doktora da gittim doktora ısrarla dememe rağmen ilaç vermedi sadece folik asit verdi zaten geçen hafta çarşamba günü kan vererek öğrendim 1450 ydi beta cuma kadın dogum doktoruna gittim şehir Hastanesi’ne o zaman 3870 di keseyi gördük o gun küçükte olsa 10 gün sonra gelin dedi sadece sonrasında kahverengi lekelenme olduğu için bizim eve daha yakın bir hastaneye gittik doktor ısrarla hem karnımdan hem alttan muane etti keseyi gordu ama bebek ve kalp atışı yok dedi bende zaten gebeliği yeni ogrendim doktor bey onun için gelmedim daha çok yeni lekelenme için geldim ve bacaklarımda ara ara az ağrı oluyor üst bacak kısmında dedim yine kan verdik bu sefer beta 9899.5 olmuş fakat ilaç da vermedi yazıyorum dedi biz isteyince düşük olmaması için sonra sadece folik asit yazmış zaten biz ona başka birşey anlatıyoruz o bambaşka şeylerden bahsediyor burda gurbetteyim zaten bilmiyorum açıkçası bu tarafları bilgisi olan varmı eşim lekelenme için normal beta gayet güzel artmış diyor fakat kızımda 2.5 yaşında gebelikte bu şekilde leke hicbirsey yaşamadim geçen sene de 13 haftalık kalp durması bebeğimizi kaybettik o yüzden bunu çok istedik ama böyle olması beni korkutuyor hastanelere merkeze uzak oturuyoruz biraz eşimde sürekli doktora gidemeyiz ki evham yapma korkma diyor şuan sürekli uzanıp dinleniyorum