20+4 haftalığız. Hareketlerini baya erken hissetmeye başlamıştım 2.hamileliğim. Geçen hafta göbek deliğimin üst kısımlarında da hissediyordum. Ama bu hafta hep aşağıda rahmimin orada hissediyorum. Bir aksilik mi var anlamadım. Daha muayeneme de çok var.
Bu haftada normal mi kızlar?