glsmhmt4719 Merhabalar bebeğimin suyu fazla olduğu söylendi ama iri bebek olacağı da söylendi karnım haftama gorede çok büyük şuan 27+4 günlüğüm gebelik şekeri yapıldı değerler normal çıktı erken doğum riski olma durumu var mı bu durumu yaşayan var mı
Snglhfs glsmhmt4719 25 ten berı suyumun fazla oldugunu syluyolr ama diyetlik veya cok sınırda değil suan 37 hftadayım bi sıkıntı olmadı şükür olmazda inş
ebruli1 glsmhmt4719 Benim de 30. Haftadan beri suyum fazlaymış tatliyi ve meyveyi azalt dedi doktorum