Didem__ Kızlar 15+2 deyim doktorum belli değil dedi anlayan varsa bakabilir mi? İlk bebeğim kız erkek fark etmez ama çok merak ediyorum 🙊
AnnesiyimM53 Didem__ anladım çok teşekkür ederim bende 14+6 da gitmiştim doktora 9.93 çıkmıştı o yüzden merak ettim 😊😊
Selin2827 Merhaba bugün 14 haftalık olduk devlete gittim ilk erkek dedi sonra kıza benziyor gibi ama net değil bekle dedi verdiği bacak arasından anlayan varsa yorum atabilirmi kız olsa bomboş olması lazım değilmi acaba
Didem__ AnnesiyimM53 doktorum her şeyin yerinde olduğunu söyledi anormal bir durum olsa söylerdi diye düşünüyorum. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🤲
AnnesiyimM53 Didem__ bana da haftasıyla uyumlu dedi ama ne bilim endişe ediyorum bir kızım var kromozom bozukluğu var o yüzden çok korkuyorum
Didem__ AnnesiyimM53 hiç bunları düşünerek hem bebeğinizi hem kendinizi strese sokmayın, bebeğiniz huzursuz olmasın 🥰 her şeyin sağlıklı iletmesi için dua edelim, doktorlarımızın söylediklerimi dikkate alalım gerisi taktir ilahi 🤲