Suskungeveze kısaca özetleyeyim kullanılışını yine ayrı bir şey olursa yazarsınız. :) 20 adet ovulasyon +6 adet gebelik testi olandan alın.
Adetiniz biter bitmez kullanmaya başlayın ki yumurtlamayı kaçırmayasınız :)
Testi yapmadan önce 3-4 saat önce sıvı alımını kesmek gerekiyor. Testi her gün aynı saatlerde yapmak gerekiyor
Ve teste damlatırken idrarı 3 damla tam yeterli oluyor. Fazla damlatırsanız doğru okumaz.
Hep iki çizgi çıkacak. Bu çok normal. 2. Çizgi tamamen koyulaşmaya başlayacak. Tamamen koyulasmadan önceki 1 gün ve tamamen koyulastıgı günler her gün ilişki. Ve hep koyu giderken silik çıktığı gün yumurtanın catladıgı gün oluyor. O silik günü de değerlendireceksiniz :) sonrası tamam zaten :)))