melofer3329 Merhaba kızlar🌸 2. Gebeliğimi yaşıyorum, rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️ İlk oğlumun adı Çınar. İkinci gebeliğim de erkek🙈 uyumlu olsunlar istiyorum, öneride bulunabilir misiniz?💜 Şimdiden tesekkürler💅
birannis_ melofer3329 ay aynı kaderi paylaşıyoruz benim de ilk gebeliğim erkek ismini egemen koymustm şimdi ki hamileliğim de erkek ismine Çınar Efe koyacagız nasipse ben pek uyuma bakmadım ama atlas ve Aras isimleride beğendiklerimin arasında idi ☺️