Bugün kontrol randevum vardı, bir hafta oldu kürtaj olalı. rahim iyi durumda cinsel hayatına da korunmamaya da dönebilirisn dedi. Bunun mantığı ne diye sordum özellikle doktoruma rahim kalınlaşması falan gibi şeyler varmış dedim, ben erken haftalarda kürtaj olan hiç bi hastama kürtaj sonrası korunun demiyorum. ilk ay yumurtlama yaşanmayabilir sadece onun dışınsa her şey normal akışta diye açıkladı. Bilginiz olsun.