NaimeYilmaz merhaba , bende nisa hastanesıne gidiyordum Dr.Necla Ülkere . Doktorla alakalı bır sorun yok bekarkende yaşadıgım bır rahatsızlık için gitmiştim gayet güler yuzlu ve samimi bır doktor . Ama sırf hastane yuzunden degıstdım doktoru . Kadın doğum acili tamamen soygun gibi . Gecen gece bel ağrısı ile gittim doktor ağrı kesıcı serum yazdı . Serum takmak ıcın yatış yapmam gerektiğini birdaha extra yatış parası istedıklerını söyledıler bızde tamam dedık yarım saat için 200 tl yatış ücreti ödedim . Sonra lekelenme şikayetıyle tekrar akşm acıle gıttım . Doktor tek seferlik iğne verdı . Acilde vurdurun gidin dedi . Vezneye geldıgımızde iğne vurdurmak ıcın de yatış yapmamız gerekıyor dediler. Sadece iğne için tekrar hastane yatış ücreti istendi . Sırf bu soygun yuzuden hastaneyıde doktoruda değiştirdim . Şimdi medıcıne hospıtale gıdıyorum .