iremuzunkala Kızlar 10+3 te perşembe kontrolüm var sizce doktorum cinsiyet tahmini yapar mı heyecanımı anlatamam 🥰
ipekmom_ iremuzunkala çok sağlıklı bir tahmin olmaz canım çokl erken henüz, kesin öğrenmek için dn erken 16yı beklemen lazımm
u-akyz iremuzunkala çok erken canım benim 😀 dün 12+0 çikolata yiyerek girdim muayeneye kıpır kıpır ama göstermedi kendini 😀😀 doktorum tabi bi tahmin yaptı ama bunun için cok erken dedi