Benim kuaförüm Alife hastanesinde Berna hocaya gidiyordu. Şimdi Berna hoca etlik şehir hastanesinde görev yapıyormuş. Çok iyi bir doktor olduğunu söylemişti, ilgili vs. Ben kendim gitmedim nasıl bilmiyorum ama gidip bi deneyebilirsin. Opr. Dr. Berna Seyhan.
Gidersen haber etmeyi unutma :)