Seycankrckrks Merhaba bu hastanede dogum yapan varmi normal doğum ya da sezeryan doğum nasillar tavırları ebelerin falan iyimi 🥺
Urasali dilos011 ben 2 sene olacak doğum yapalı 2021 de yaptım doğum ücreti 4bindi ben kovidli olduğum için 8bin istediler 😏