Merhaba hanımlar Benim Beril ve nil adında 2 kızım var şimdi Allah kısmet ederse 1 ay sonra bir oğlum olacak kızların isimlerine uygun hangi ismi koyabilirim asil dışında ve çok eski isimler istemiyorum ne zormuş erkek bebek ismi bulmak bu gidişle oğlum uşak diye hitap edicez çocuğa😅