Likalima Kızlarr selam, hangi numaradan kaçlı aldınızz, ben şimdilik 1 numarayı 210 tane aldım, diğer numaraları da stok yapmak istiyorum. Eminim başka merak edenler de vardır 🥰🥰
Edafmo Likalima bebeğin kilosuna göre değişir canım. Benim kızım minyon bir tık 1 buçuk aylık hala 1 numara kullanıyoruz. Arkadaşımın bebeği 2aylık ama toplu bi çocuk olduğu için 3numara kullanıyor. Ayrıca stok yapmak da çok mantıklı değil. Sızdırma, pişik, ekstra koku yapma benzeri problemlerle karşılaşırsanız hepsi elinizde patlar
Likalima Edafmo prima premium carelerde genel olarak memnuniyet çok yüksek o yüzden o markayı alıyorum. Bebek bezlerinin fiyatı sürekli artıyor bir de kime sorsam stok yapın diyor 🥲