Ayysun Merhabalar sağlık ocağı için tahlil vermiştim hepsi çıkmış ama beta değeri henüz çıkmamış sizce sonra mı çıkar yoksa eklenmemis mi
Bedis94 Ayysun kan tahlili hemen çıkıyor ve orda gözüküyor zaten betanın yüksek olması yada normal olması
Burculuer Ayysun beta genelde gebelik de sağlık ocaklarında tekrarlanıyor hepsindne bir gün sonra çıkıyor benim öyle olmuştu
glnrmom Beta biraz daha geç çıkıyor. Benim de böyle oldu tahlil istenmedi sanıp tekrar vermiştim. Birinci verdiğim iki gün sonra çıktı diğeri de ondan bir gün sonra çıktı.