_mmmmellek Merhaba, öncelikle gözünüz aydın.. Rabbim Sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin. 💙🌺
Benim 7+2 mono mono gebeliğim. Anlamını bile bilmiyordum… Tek yumurta ikizi ama arada zar yok.
Şuana kadar mono mono doğuran hiç duymadım…doktorlar hep ümitsiz konuşuyor. sizin nasıldı acaba?