Sevilayms Serklajlı olup şeker yüklemesi yaptıran var mı ? Herkes birbirine soruyor ve tetanoz kadar kafa karıştırıcı bir hal aldı? -serklajlı olup şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra bir sıkıntı yaşayan var mı ?
bitterciko Sevilayms serklajlıydım ve yaptırdım . Şimdi 2. Serklajım var yine yaptıracağım bi yan etkisi yok
Sevidmn Sevilayms ailende seker gecmisi varsa yaptirmani tavsiye ederim seker konusu gercekten cok onemli ve sıkıntılı bende serklajliyim yukleme yaptirmadim sekerime devamli baktigim icin yukselmeler var insulin kullaniyorum suanda. Doktorun bu konuda ne diyor yaptirmani oneriyor mu?
Hanim23 İki hamılelıgımdede yaptrdım bır sorun olmadı oğlum 39haftada doğdu ,,,suan 28haftalıgız sorun olmadı bu hamılelıgımdede
Sevidmn Sevilayms burada kafaya almaya calisiyorlar ama telasini anliyabiliyorum doktorum bana tetanozu onermedi enfeksiyon sebebiyle kafan karismis olabilir ama yukleme sıkıntı yaratmaz