Likalima Kızlar selam, ben şeker yüklemesi yaptırmayanları ya da istemeyenleri anlamaya çalışıyorum. Çok basit bir işlem, zaten 2 dilim baklava yesek aynı miktar şeker alıyoruz vücuda. Riske atmaya gerek yok diye düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz neler?
bsrabrna Likalima bende yaptıracağım canım valla bizim 2 tarafta da maalesef şeker var. Bu etken olur mu bilmiyorum ama doktorumuz o zaman kesin yaptır demişti. En azından yaptırıp ona göre önlem almak lazım diye düşünüyorum bende
tunasmom Likalima ben yaptıracağım zararlı olduğunu asla düşünmüyorum doktorlarda zaten neden zararlı bir şeyi bize yaptırın desinler ki ? Bize bi garezleri yok sonuçta 😂 yaptırılmalı sonuca göre önlemler alınmalı bence
Dilsay Likalima Ben yaptım doktorumdan başkasını da dinlemedim.Başkasını dinleyeceksem niye doktora görüneyim koca karı lafıyla oturup kalkarım mahallede ki teyzelere kontrollere giderim😂
[silindi] Likalima Doktorum iki dilim baklavaya eş değer demişti, onu hangimiz yemiyoruz ki bir oturuşta. Çok önemli bir test bence diyet uygulamak gerekebilir anne ve Bebek sağlığı için. Yabana atilmamali diye düşünüyorum 🥰🙏🏻
Tgcgndgdu Yani ben 3 lu ve 4 lu taramayida yaptirmadim. Bir zararı olduğu için değil doktorum önermedi. Şeker yuklemesinide onermedi tabiki bunu bebeğin gelişimi benim kilo durumun için söylediğini düşünüyorum. İl değişikliği yaptım şimdi devletteki doktor hiç bir inceleme yapmadan direk şeker yüklemesi demesi benim için çok mantıklı gelmiyor. Mesela açlık sekerlerim hep ölçülmüş normal seyrinde. Şimdi 28 haftalık gebeyim ve çok kararsızım ben yaptırıp yaptirmama konusunda.
Likalima Tgcgndgdu taramaları önermeyen bir doktor ilk defa duyuyorum. Ben yaptırmadım çünkü nifty gen testi yaptırdım. Sağlık durumunu öğrenmek için şart kan alıyorlar sadece.
Eemoom Tgcgndgdu doktorunuz yaptır derse yaptırın. Belli olmuyor o iş çünkü. İstediği kadar normal çıksın. Arkadaşım normal çıkıyor ölçümlerim ye yaptırmadı. Ama gebelik şekeri varmış. Çok riskli. Allah korusun
Esraguvennn Likalima ŞEKER YÜKLEMESİ ZARARLİ DEGİL. Öncelikle zaten herkes adından dolayı bı uzak duruyor nasıl şeker yuklemesi ne kadar şeker verecekler vücuda falan diye ama bunu diyenler de bir oturuşta 5 dilim baklava yiyenler. Bana sağlık ocağı ebemde söylemişti bir simit 2 dilim baklava şekerli içilen Starbucks kahvelerinde de nerdeyse aynı şeker oranı zararlı bişey değil demişti. Ki katılıyorum baştan sona. Birde bu zevken yapılan bişi değil gebelik şekeri varsa eğer uygulanması gereken diyetler falan oluyor çocuk içinde anne içinde sıkıntılı durumlar yaşanabilir o yüzden doktorunuzu dinleyin sadece.
Likalima Esraguvennn kesinlikle öyle, çok kötü bir şeymiş gibi riskli bir durum için bir de asla yaptırmayın vs diyenleri de anlayamıyorum
Tgcgndgdu Likalima şöyle ikilim temiz çıktığı için digerlerine gerek olmadığını söyledi ve yaptırmadım.
Denizkaramuk Likalima bunları konuşup tartışmamız bile komik desem.. her hurafeye inanan cahil insanları hiç sevmiyorum birde eminmiş sanki kendisi birebir yaşamış gibi başka hamile kadınlara anlatıp kafa karıştırırlar.
Yenibirannee Likalima ben yaptırmadım cevremde yaptiran herkes yaptirdiktan sonra sekeri yükselmeye başladı yani tesadüf mu bilmiyorum 6-7 kiside ayni sekilde oldu. Ben doktoruma istemedigimi soyledim oda saygi gosterdi senin tercihin dedi cok sukur bi sorun yaşamadım. Fazla kilo alimimda yoktu. Bu gebeligimde de yaptirmayi düşünmüyorum yaptirana saygim var tabiki