Sm135 Biz doktora kağıda yazdırmıştık onuda pasta için pastanede çalışan birine vermiştik. Sonra telefonla organizasyonu yapacak kişiyi arayıp pastayı yapacak kişiyle konuşturmuştuk. Sadece 2 si dışında kimse bilmiyordu yani :)