39+3 bebesin kilosu çok ve göbeği büyük dedi doktor omuzları geçmez normal olursa sezeryan olacak dedi ama bir hafta daha bekletiyor normal olması için ama çok korkuyorum çünkü omuz geçmezse solunum sıkıntısı oluyor ve omuz kemiğini kirabiliriz dedi ama sezeryana almadı gittikçe göbek büyüyor ve kilo artıyor ne yapsam bilemiyorum moralim çok bozuk yaşayan var mı acaba