RabisEngel Kızlar 39+4 oldum hsla gelen giden yok işin tuhaf kısmı ağrım sızım da yok sanki hamile değilmişim gibi benimle aynı durumu yaşayan varmı??
Opecert RabisEngel benc az kaldı bu hafta sonuna kadar gelir diye düşünüyorum cevremde kim varsa hamileliğn son günlernde sanki hic hamile değil gibilerdi bir enerji bir dinginlik hemen arkasından da doğum yaptılar
Kumsal10 RabisEngel aynı haftadayız bende aynı durumu yaşıyorum sanki hiç hamile deglm agrim sızım yok ama midem çok yanıyor gece uyuyamiyorum gaviscon şurubu bile fayda etmiyor 😒
Kubrakck57 RabisEngel ben varımm 🖐🏽 39+2 . Yalancı sancılar var o da 2 3 günde 1. Suyum hala normal azalma yokmuş, açılma yok. Doktor eğer ayın 2 sine kadar kendi sancın ile gelmezsen doğumu başlatıcaz 40. Haftan dolucak yoksa dedi
YagmurAnnesi RabisEngel Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah hepinize canım 🤲🏻 2 hafta önce doğum yaptım bende. Benim oğlumda gelmeyecek sandım 😂 ama 40+5 de geldi. Sadece son gün sancılarım vardı. Yani geleceği günü biliyordur sizin bebeğiniz de ♥️