Esmacelikdeniz 4 haftalık hamileyim doktor kesen biraz aşağı da yani düşük riski var dedi tahlil verdim sonuçlarına da bakalım dedi bu durumu yaşayan var mi korkuyorum
kubraayman Esmacelikdeniz Ablamında öyleydi ilac kullandı iğne Allahın izniyle bir şey olmaz ama yorma kendini ağır kaldırma uzan sürekli
PervinY Esmacelikdeniz Ben de 6 haftalıkken gittiğimde öyle dedi. Şiddetli ağrı kanama olursa acile gel demişti hatta baya korktum. Bugün 7.4 tekrar gittim düzelmiş yerleşimi.