Merhaba. 21 haftalik hamileyim. Sag tarafta kemigimin altinda bosluk kisim cok agriyor bazen deliniyor gibi hiss ediyorum, ama bebegimin kipirtilarini hiss ede biliyorum. Bugun tesadufen gebelik zehirlenmesi hakkinda duydum. Cok korkuyorum, oyle bisey olurmu? Ama bir kac hafta once doktordaydik ve 3lu tarama testi de yaptirdik, sukur hic bi sey cikmadi. Boyle durum yasayan varmi?