Habis07 suan hastaneden yazıyorum pazartesı zorunlu sezeryan oldum suyum son bir ayda azalmıştı 37+6 da alalım dendi artık iyikide olmuş cıktığında strese gırmş karnımda nefes alamadı duzenlı değildi yani nefesi iki saat hava verdıler ıyı oldu. Salı cıktık sütüm tam gelmedi beslenememiş sarılıktan dun yatış yaptık