Kızlar merhaba 8 gün önce sezeryan oldum sütüm 3. Günden sonra gayet güzel geliyordu bebeklerim yanımda yok sağıp gönderiyorum elle sağıyorum şuan bi sağdığımda 120 ml kadar çıkıyor bazen bir biberon doluyor diğer sağdığımda 60/70 ml kalıyor sütüm bü kesiliyor yoksa bu normal mi anlayamadım kuru meyve şerbet falan içiyorum bol su vs ama yok böyle oluyor