6+2 deyim. Ama 1 haftadır belki daha fazladır çok şiddetli bel ağrısı çekiyorum. Doktoruma sorduğumda her şeyi gebeliğe bağlama dedi. Ama beni o kadar zorluyor ki bu ağrı ne yapacağımı şaşırdım. Var mı aranızda böyle bir şey yaşayan, çözüm yolu bulan🥺