Kızlar selam,
Bu ayın 6 sında rahim filmim çekildi. Ardından reglimin ilk gününde aramamı istedi doktor . Aşılama tedavisine başlıyıcaz. Şu an reglimi bekliyorum. Ancak reglim 2-3 gün gecikti gibi. Dün evde bir kaset test vardı deniyim dedim bişey çıkmadı. Sizce kan vermeli miyim ? Umutlanmak da istemiyorum çünkü hiç bir belirtim yok . Sadece 2-3 gündür Sabahları bel ve kasık ağrım oluyor çok hafif . Ben de reglim başlayacak diye düşünüyorum ama başlamadı hala. Böyle olan var mı ?