Anneolmak93 Merhabalar programda 37 haftalık ama doktorda gelişim geriliği var 35 çıkıyor ben hangisine göre dogum yapmam lazım sezaryan olucam
Happybiz Anneolmak93 evet ben programa göre tam 40+0 da doğurmuştum ilkini. Ama herkeste aynı olmuyor.
Anneolmak93 Ozlemiskndr :((( çok sıkıldım artık gelişim geriliği var diye 35 haftadayım ama normalde 37 doldurdum dogurmak istiyorum bebek iyi dedi sadece zayıf kilo için beklememin bi anlamı varmı acaba dogsa daha hızlı kilo alacak