kızlar ben normalde her gün 14 ile 14.30 arası ipneyi sağlık ocağına vurduruyorum ya da eşime. Ama bugün görev saatimle çakışıyor. 12 de vurdursam bugğ lük dengesiz bi durum olur mu acaba doktoruma sorcamda burdanda bi sorayım dedim sizinkiler ne dedi