Arkadaşlar birşey soracağım çamaşır makinam Arçelik marka bir kaç zamandır dikkat ediyorum önceden etmezdim çamaşır makinası 40 derecede çamaşırları buz gibi çıkarır mı yani önceden sıcakmıydı hatırlamıyorum ama bu kadar soğuk değildi biliyorum siyahlarım kötü kötü kokuyor çıkınca