Ayse_guney Asel ve defne bu sene cok popüler oldu. Öncelikle ben olsam bu iki ismi koymazdım mesela. İlkokula geldiğinde sınıfında birçok adaşı olacağını düşünüyorum ☺️ Bunun dışında 2 isimde çoğu kişi koyuyor ama ben yine özellikle kız olunca 2 isim taraftarı değilim. Bundan 20-25 yıl sonra evlenirken özellikle kendi soyadını da kullanmak isterse 2 isim, 2 soyisim bana cok uzun geliyor. Beğendiğim isimlere gelince ben kızıma Derin koymaya karar verdim ama aklım hala koymadıklarımda 😀Pera, Asya, Ela, Tuana, Sera , Vera benim beğendiğim isimlerdi ☺️