Se-4 benim bi 30 haftamda oldu ama öyle küçük değil bacaklarımdan indi kan 1 hafta hastanede yattım şükür geçmişti ..
32 haftamda tekrar oldu sefer kan değilde kahverengi akıntı baya yoğundu 3 4 günde öyle yattım zaten başından beri erken doğum riskim vardı ama bebekle alakalı birşey çıkmadı vajinal enfeksiyon dendi ..
37+0 oldum şükür iyiyz şimdi gelmesinş bekliyoruz..
Korkma Allahın izniyle birşeycik olmaz dr git yatış verirlerse yat gözlem altında olmuş olursun …