Merhaba herkese 9+4 deyiz herşey gayet güzel gidiyor , dün peçeteyle sildiğimde açık kahve bi leke fark ettim kontrol ettimde bi çok az varla yok arası gelmişti bi yoktu . Doktorum olabilir normal bol su iç devam ederse bi gel bakalım dedi ama içime bir huzursuzluk çöktü basına böyle birsey gelen var mı