Yagmur1991 o nasıl bişi ya.!!!! Doktor bana engelli bile dese ben aldıramazdım. Yazık gümah deiil mi? Anneme de en küçük kardeşim için engelli dediler, kardeşim sapa sağlam 18 yaşına girecek ünv kzandı bu sene. Nasıl bir merhamettir daha belli olamadan aldırmak istemek