Flowers26 Merhaba,15+4 günlük hamileyim,bugün sağ kasığımda batma şeklinde ağrı oluyo,normal midir?korkuyorum
Rumeysa_f Evet evet bende oyleyim dun hatta agridan doktara gittim bebegin gayet normal oldugunu soyledi rahatladim biraz
Mekanikcianne Bebek büyüdüğü için oluyormuş o ağrılar bende doktora aynı şikayetle gitmiştim bu dönemde olabilecek şeyler dedi tabi siz yine de doktorunuza bir görünün kontrol zamanını beklemeden
Hande2017 14haftalığım benimde öyleydi sağ kasığım ve üzerine yattığımda ağrı oluyordu.Doktorum ultrasonla baktığında ayaklarının üstüste orda olduğunu kendine yer yaptığını söyledi korkum yerini gülümsemeye bıraktı.Merak etmeyin doktorunuzla bir görüşün umarım sizinde benim gibidir...